Forum Czerwone Devils

  • Nie jesteś zalogowany.

#1 2011-01-10 23:16:05

jaro
Senior

Jakies piwko?

Przylatuje na pare dni 29 stycznia wiec mozna by sie na jakims piwku spotkac?
Sa chetni?

Offline

 

#2 2011-01-11 19:30:36

sulekk
Senior

Re: Jakies piwko?

jasne

Offline

 

#3 2011-01-12 10:33:19

Marcin
Moderator

Re: Jakies piwko?

chętni na pewno się znajdą img/smilies/wink

Offline

 

#4 2011-01-12 22:43:44

jaro
Senior

Re: Jakies piwko?

sulekk napisał(a):

jasne

Moze byc jasne, ciemne, czysta albo kolorowa - co kto woli img/smilies/wink

Offline

 

#5 2011-01-19 23:43:53

jaro
Senior

Re: Jakies piwko?

Proponuje spotkac sie wieczorkiem  w sobote 29/01. Moze jakis pub? Slyszalem ze juz nie wolno palic w pubach, wiec ciuchy nie powinny juz smierdziec po imprezce img/smilies/wink
Jak zwykle - czekam na propozycje odnosnie miejsca img/smilies/smile

Offline

 

#6 2011-01-24 15:42:58

loocek
Junior Starszy

Re: Jakies piwko?

img/smilies/trink39
dobry pomysl, proponuje KANA, jezeli zbierze sie wieksza grupa to moze warto zrobic rezerwacje.
Moge sie tym zajac, tylko czekam na sygnal, ew. kontr propozycje

Offline

 

#7 2011-01-25 23:08:52

jaro
Senior

Re: Jakies piwko?

Kana jak najbardziej pasuje. Okazuje sie ze w sobote moj tesciu ma imieniny... ale imprezka zaczyna sie kolo 16 wiec na wieczor bedziemy gotowi, choc pewnie wczesniej niz na 21 nie przyjedziemy img/smilies/smile

Offline

 

#8 2011-01-26 17:35:47

sulekk
Senior

Re: Jakies piwko?

To minie i Dorotę moźesz  Łukasz zapisać .
Może Stygi z Ewą raz by się zajeli dzieciakami ? - taka propozycja

Offline

 

#9 2011-01-26 20:46:43

jaro
Senior

Re: Jakies piwko?

Maksiowi na pewno byloby bez roznicy u kogo spi img/smilies/wink

Offline

 

#10 2011-01-28 16:14:06

stygi
II-ligowiec

Re: Jakies piwko?

sulekk napisał(a):

To minie i Dorotę moźesz  Łukasz zapisać .
Może Stygi z Ewą raz by się zajeli dzieciakami ? - taka propozycja

Nie chciało mi się logować, ale jak zostałem postawiony przed tablicą to odpowiem na te niedorzeczne propozycje img/smilies/1087 :
"My się zajmujemy cudzymi szczurami na co dzień img/smilies/223 "

Offline

 

#11 2011-01-28 16:19:56

stygi
II-ligowiec

Re: Jakies piwko?

loocek napisał(a):

img/smilies/trink39
dobry pomysl, proponuje KANA, jezeli zbierze sie wieksza grupa to moze warto zrobic rezerwacje.
Moge sie tym zajac, tylko czekam na sygnal, ew. kontr propozycje

Znak,sygnał. A reszta?

PS.Czy juz wiadomo o ktorej (i czy?) gramy w sobote?

Offline

 

#12 2011-01-28 17:10:46

loocek
Junior Starszy

Re: Jakies piwko?

Niestety KANA jest zajeta.
Zrobilem rezerwacje w 'Bibliotece Piwnej'  na Dworcowej.
Spotykamy sie jutro o 21.00.

http://www.pubbibliotekapiwna.pl/kontakt.html

Offline

 

#13 2011-01-28 17:37:54

sulekk
Senior

Re: Jakies piwko?

Biblioteka piwna to dawny Piwosz tam gdzie przez krótki okres byłem : szefem,barmanem,wikidajło i babcią klozetową-łza się w oku kręci.

Offline

 

#14 2011-01-28 18:19:26

jaro
Senior

Re: Jakies piwko?

Super!
Biblioteka pasuje img/smilies/smile

Offline

 

#15 2011-01-28 20:31:23

Trener
IV-ligowiec

Re: Jakies piwko?

a myslalem ze biblioteke zamkneli odbilem sie tam czas jakis temu od drzwi - powinno byc milo moze sprobujemy piwa pszenicznego podobno dobre img/smilies/trink39

Offline

 

#16 2011-01-29 11:09:17

Maciek
Junior Starszy

Re: Jakies piwko?

Dzisiaj mamy wizytację teściów. Nie będzie nas.

Offline

 

#17 2011-01-29 12:42:04

Marcin
Moderator

Re: Jakies piwko?

Widzę, że dzisiejszy wieczór nabiera kształtu... img/smilies/big_smile
Będę img/smilies/trink39

Offline

 

#18 2019-06-19 18:39:49

POPPY
Junior Młodszy

Re: Jakies piwko?

Wow, jak fajnie idziesz na piwo, naprawdę uwielbiam piwo, ale tylko po to, żeby było zimno, nie lubię ciepła, a to byłoby dobre towarzystwo, to też jest bardzo ważne

Offline

 

#19 2020-01-25 02:13:39

Edward
Trampkarz Starszy

Re: Jakies piwko?

Beer is a low-alcoholic beverage obtained by alcoholic fermentation of malt wort (most often based on barley) using brewer's yeast, usually with the addition of hops. The ethanol content in most beers is about 3.0-6.0% vol. (strong contains, as a rule, from 8.5% to 14% vol., sometimes light beer is also emitted, which contains 1-2% vol., non-alcoholic beer is excreted separately, which is not included here), solids (mainly carbohydrates ) 7-10%, carbon dioxide 0.48-1.0%.

Offline

 

#20 2020-02-05 21:01:35

Aaran
Trampkarz Starszy

Re: Jakies piwko?

Beer is distributed in many countries of the world and is popular due to its taste and aroma. There are about a thousand beers. Taste characteristics of different types can radically differ.

Offline

 

Stopka forum

Powered by PunBB
Host by: Hosting
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson



Założ : stronę za darmo